środa, 14 czerwca 2017

355. Nowa pasja

Jak już wspomniałam, uczę się teraz szycia. Cieszę się, że wykazujecie takie zainteresowanie moimi prototypami w tej dziedzinie ;) Pierwsze rzeczy, jakie uszyłam, to dwie bluzy dla moich chłopaków - duża i mała, jednakowe we wszystkim oprócz rozmiaru :) Niestety chłopcy odmówili pozowania do zdjęcia "na ludziu", a użytkują je właściwie bez przerwy, nie mam więc okazji, żeby je sfotografować. 
Później naszła mnie myśl, że skoro panowie mają swój zestaw, to ja z córką też powinnyśmy. Najpierw powstała jedna sukienka:



A kilka dni temu kolejna:


Odstęp czasowy widać nawet na mojej głowie hihi ;) A przerwa spowodowana była brakiem materiału w sklepie, musiałam czekać aż dotrze z hurtowni. 
I co Wy na to? Sprawdzam się w nowym zawodzie??

7 komentarzy:

  1. Świetnie razem wyglądacie, mnie ta sukienka bardzo się podoba, ciekawe zestawienie kolorów jak i krój. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna, to już wyższa szkoła szycia - świetnie Ci idzie - fajny fach w ręku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sukienka,fason jak i kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne sukienki. U mnie maszyna stoi i ziewa z nudów, a stos "szmatek" do stworzenia różnego rodzaju fajnych rzeczy rośnie sobie :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie się prezentują:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...